مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 07:552018-04-18فرهنگي

کوچ بهاری "عارف" یک ساله شد


یک سال ناباورانه از کوچ ابدی "عارف" گذشت، درست سال گذشته در همین روزها، در یکی از بهاری ترین روزهای سال بود که در اوج ناباوری خبر مرگ عارف لرستانی جامعه هنری کشور را شوکه کرد.

- یک سال ناباورانه از کوچ ابدی "عارف" گذشت، درست سال گذشته در همین روزها، در یکی از بهاری ترین روزهای سال بود که در اوج ناباوری خبر مرگ عارف لرستانی جامعه هنری کشور را شوکه کرد.

مرگی که بی خبر بودنش را هم خود عارف پیش از رفتن ابدی اش یاد آوری کرده بود، اینکه می آید و همه را یک روز با خود می برد، حتی اگر مثل عارف آنطور که خودش گفته بود خیال رفتن نداشتن باشی.

حالا بعد از یک سال هنرمندان و دوستان و آشنایان در تالار انتظار کرمانشاه گرد هم آمدند تا سالگرد رفتن مردی را به سوگ بنشینند که تنها خاطره مشترکش در ذهن همه طنازی هایش در قاب تلویزیون است.

مردی که سال 77 برای اولین بار در مجموعه جنگ 77 مهران مدیری طنازی اش را به رخ کشید و پس از آن پایه ثابت بیشتر مجموعه های طنز تلویزیون شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در مراسم اولین سالگرد درگذشت عارف لرستانی هریک از دوستان و آشنایان خاطره ای نقل می کردند و از خوبی های عارف می گفتند.

از اینکه مرد رفاقت بود، رفیق روزهای سخت بود، مردی که با شوخی ها و خنده هایش همیشه دورهمی های دوستانه را شیرین می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ بهاری "عارف" یک ساله شد

کوچ بهاری "عارف" یک ساله شد